dilluns, 9 de juliol de 2007

Samarretes

Poc a poc vaig acabant coses que tenia projectades, de fet, tenia ganes de deixar bastantes coses acabades abans de començar les vacances, per evitar que de WIP passin a UFO. El problema és que quan tens una labor durant molt temps en marxa l'acabes avorrint.

Aquests dies he tingut tema samarretero he acabat aquestes dues de tirants una verd caki i l'altra blanca, amb una aplicació que he tret del Marie Claire idees, ho he completat amb uns botonets als tirants y un tros de blonda cosida a l'esquena. A mi m'agraden com han quedat.

Detall de les floretes que he aplicat.



Per fer una samarreta de nen ja ha estat més complicat, al final he optat per incrustar un quadrat de roba de mocador de fer farcells que li dóna cert aire folklòric.


Estos dias estoy acabando cosas que tenia empezadas para que no me pillen las vacaciones con tantos proyectos en marcha y pueda descansar un poco. Ahora le ha tocado el turno a las camisetas, he hecho dos para niña con sus flores aplicadas ( en el Marie Claire idees sale el patrón de la flor), y una de niño que ya es más difícil, sobretodo cuando ya no són bebés. Al final me decidí por un simple cuadrado con tela "farcells", que combinada con el azul le da un toque popular. A ver si sus destinatarios estarán contentos!!!!!

9 comentaris:

Montse ha dit...

Molt mones. Et felicito per la teva productiviat!

Lua ha dit...

Ostres, t'han quedat super maques! m'agraden molt totes. Et felicito!

mjose.corapensa ha dit...

Monisimas, si alas destinatarias no les gusta, yo tengo una niña,jeje

lluna d'abril ha dit...

M'encanten aquestes samarretes, i la idea de la flor crec que pot servir-me per amagar una publicitat que no se com treure-la.
Gràcies pel teu comentari

Carmen ha dit...

¡Hola Pilar!
estaré atenta para ver tu bolso, seguro que tendras muchas ideas para hacerlo, suerte y que recibas otro bien bonito.
Saludos

Adryteje ha dit...

HOLA!, por fin di con tu blog, fue un trabajo de investigacion a traves de distintos blogs buscando tus huellas! Mira, yo soy Adry de Argentina la que juntaba bufanditas para una escuela, y te quiero contar que hoy,11 de Julio, luego de 3 meses y 12 dias llegaron por fin las bufanditas!.No se puede creer lo que se tardan los correos!!!, no se si el de Argentina o el de España pero se han tomado su tiempo!. Te agradezco muchisimo tu gesto y el de Montse, aqui estamos en pleno invierno, yo ya viaje al Chaco hace un mes y lleve 126 bufandas que fui recibiendo, pero en la proxima semana hare un envio de ropa y juguetes por el dia del niño y ahi viajaran tus bufanditas y otras que me llegaron retrasadas. Si pasas por mi blog, veras algunas fotos de los niños y de la escuelita. Un beso, y gracias mil a vos y a tu amiga. Si me envias un email,para tener tu direccion, te enviare fotos.

Adryteje ha dit...

mi direccion de mail es, adriadru@gmail.com. Dile a Montse que si quiere enviar bufanditas genial, siempre hay quien las necesite, y luego de esta campaña me siguen llegando asi que las sigo enviando.Si llegan en verano, no importa yo me comprometo a enviarlas cuando vuelva el frio y haya nuevos niños en la escuela. Gracias por todo!

Prunila ha dit...

Hola maca! Molt maques aquestes samarretes! I m'encanta un blog en català!!! M'he apuntat als bolsos i així he vist la teva plana je je

Anònim ha dit...

Si, probablement per la qual cosa es