dimarts, 14 de febrer del 2012

Un altre projecte solidari

Sempre hi ha gent disposada a posar en marxa nous projectes solidaris, això ens permet col•laborar en diferents activitats. Per mi és un repte cada nou projecte d’aquests, ja que penses en realitats diferents a les teves , i com a cosidora t’obliga a pensar, treure patrons, cosir noves tècniques etc.

Qui vulgui més informació podeu clicar aquí

Els patrons i el pas pas a pas els trobareu aquí o aquí

Jo que no sóc massa experta he aconseguit fer el meu en una tarda!

Siempre hay gente dispuesta a poner en marcha nuevos proyectos solidarios, esto nos permite colaborar en diferentes actividades. Por mí es un reto cada nuevo proyecto, ya que piensas en realidades diferentes a las tuyas , y como cosedora te obliga a pensar, sacar patrones, coser nuevas técnicas etc.

Quién quiera más información podéis clicar aquí

Los patrones y el paso a paso los encontraréis aquí o aquí

Yo que no soy demasiado experta he conseguido hacer mi vestido en una tarde!



4 comentaris:

Montse ha dit...

Pilar!

No se't pot dir res perquè em passes en davant sense aturador!

Sew Scrumptious ha dit...

Beautiful dress! Thank you. x

mamiblues (Fina) ha dit...

Hace tiempo que no sé nada de ti.
Espero verte por Sitges.
Un beso.

Lua ha dit...

Quina iniciativa més maca!!! a veure si m'animo i m'hi afegeixo. Gracies per compartir-la!!!
(ah, i el vestidet molt monu, eh????)
petons!