dilluns, 2 de març del 2009

Intercanvi 15 x 15

Núria Madurell ens proposava un intercanvi de blocs 15 x 15, a Sitges hi haurà la possibilitat de canviar i després és podrà continuar via internet, jo ja he començat a preparar els meus blocs, com més en faci més en tindré per canviar!!!!!

Núria Madurell nos proponía un intercambio de bloques 15 x 15, en Sitges habrá la posibilidad de cambiar y después se podrá continuar vía internet, yo ya he empezado a preparar mis bloques, como más haga más tendré para cambiar!!!!!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Pilar!

El teu primer 15 X 15 fa molt de goig. Espero estar a l'alçada per participar en l'intercanvi de Sitges. Ayyy el temps ja se'ns tira a sobre. M'hauré d'afanyar!

Vero ha dit...

Me habeis tentado con tantos bloques bonitos. Y hoy mismo me pongo a preparar los mios.

eugenia ha dit...

Jo no podre anar-hi dijous anire divendres, però vull un bloc teu, he fet un enllaç amb els blocque vaig fent
http://6323bcn.blogspot.com
si t'agrada algun en especial m'ho dius. Petonets

martameiga ha dit...

Te ha quedado precioso.. yo tambien llevo solo uno pero a ver si hago mas antes de ir a sitges... si no pues por correo a posteriori...
te sumo a la lista de los mios pues..
bicos

marta

Núria Madurell ha dit...

Hola Pilar!!!
M'ha encantat el teu bloc de l'intercanvi, moltes gràcies!!!
Petonets,
Núria

Eva ha dit...

Hola Pilar !!!Si quieres podemos intercambiar uno.
Mi mail es evaculebras@gmail.com
Gracias !!!!!!

Belén ha dit...

Hola Pilar,me llamo Belen, me gustaria intercambiar un bloque de 15x15.
Mi correo es:
belen.p.asenjo@gmail.com