dijous, 13 d’agost del 2009

Regal exprés

A principi d'any em vaig proposar fer artesanalment els regals, la veritat és que sempre no ha estat possible, però aquesta vegada si que ho he aconseguit, amb aquest model de bolso super ràpid. Espero que la seva destinatària estarà contenta!!!!!
A principio de año me propuse hacer artesanalmente los regalos, la verdad es que siempre no ha sido posible, pero esta vez si que lo he conseguido, con este modelo de bolso super rápido. Espero que su destinataria estará contenta!!!!!

3 comentaris:

MªÀngels ha dit...

Hola Pilar,

Noia com estàs de productiva aquest mes d'agost!!

Jo al revès, no estic fent res de res...

Que vagin molt bé les vacances.
Petonets.

Montse ha dit...

Nenaaa quantes coses estas fent!m'encanta la roba d'aquest bolso, bé i el bolso també. Les matriuskes t'han quedat monisimes i el bolso de la Vero fantàstic.
Descansa una miqueta, jo no he tocat l'agulla aquest any. Ptonets.

Vero ha dit...

I jo que fa dues setmanes que no toco una agulla.... t'ha quedat molt bonic