dimecres, 24 d’octubre del 2007

Bolsos a la carta

Mentre la llista de WIPS creix per un costat, intento anar acabant coses per anar minvant per l'altre....per fi vaig acabar els bolsets fets amb feltre que em van demanar la Núria i la Júlia. La Núria volia un bolso estil romàntic, per això el vaig decorar amb floretes, i per la Júlia vaig fer una adaptació d'uns bolsos de la Hello Kitty que sortien al labores del mes de juny (em sembla...). També vaig poder acabar unes samarretes que tenia començades, just per estrenar-les i guardar-les a l'armari fins l'any que ve. Anem fent feina!!!!!


Intentando atacar la lista de WIPS, antes que se desborde, que conseguido terminar estos dos bolsitos en fieltro para Núria y Júlia. Núria me pidió un bolsito romántico, ya no está por el tema de los muñecos, y para Júlia que es fan de la Hello Kitty hice una adaptación de un bolso que salió en el Labores del Hogar (me parece que fué el mes de Junio). También pude terminar un par de camisetas, justo para estrenarlas y meterlas en el armario, que ya no hace tiempo de ir en manga corta....

6 comentaris:

Arlenne ha dit...

Uy! cuanta actividad, niña.
Preciosos los bolsitos y las camisetas pues aún las puedes usar con algo como una chaquetita de punto ¿no?
Si es que eres un pedazo de artista!!
Un besote grande, amiga.

Karyne ha dit...

Pues muy preciosos!!!!! Te felicito! Karyne

Montse ha dit...

Quanta activitat no hi ha qui t'atrapi. Tot molt bufó.

Penélope ha dit...

Pues me gusta todo y como veo no paras.Te agradezco tu paso por mi blog del que podré ocuparme pronto ya que todo va mejor. Besos, M. Luz

Penélope ha dit...

Pues me gusta todo y como veo no paras.Te agradezco tu paso por mi blog del que podré ocuparme pronto ya que todo va mejor. Besos, M. Luz

Country Soft ha dit...

Me encantan como te han quedado, los colores muy acertados !!!

La camisetita super !!!!

Un beso.