divendres, 7 de maig del 2010

Costurer 4 i vista general



Aquests dies he tingut poc temps disponible i el que tenia l'he dedicat a altres urgències, per tant m'havia quedat sense publicar les fotos del costurer 4 de l'Ana Salom , que ens va proposar també una vista general de tots els que portem fets. Doncs aquí estan.....ja estem arribant a la meitat.

Estos días he tenido poco tiempo disponible y el que tenía lo he dedicado a otras urgencias, por lo tanto me había quedado sin publicar las fotos del costurero 4 de Ana Salom , que nos propuso también una vista general de todos los que hemos hechos. Pues aquí están.....ya estamos llegando a la mitad.

5 comentaris:

Montse ha dit...

Està quedant molt bé! les robetes del anterior post molt mones, a mi es que m'encanten les de topets.

Maite ha dit...

Molt maco! A mi em va costar d'acabar el de l'abecedari.... tan petites les lletres....... Ara em falta 1 paraula per acabar el darrer (el de la frase....). Tampoc he trobat temps de fer la foto i pujar-la al blog. El dia que m'hi posi ho faré tot de cop! Ja ens queda menys!

Victòria ha dit...

T'ha quedat molt bé i el conjunt fa molt de goig. Petons.

Blanca ha dit...

Este en particular me encanta, el conjunto está quedando precioso!!!
Bss

iaia.imma ha dit...

Precios!!!!
Amb aqueste teles de tons roses i morats.