dimarts, 2 de desembre del 2008

Armilla mitja

Ara que ja tenim el fred aquí, ve de gust posar-se peces de llana calentetes. Aquesta armilla es fàcil de fer i com que la llana és gruixuda se'n ha avançat força. La part de baix és de punt plà i la part de dalt un canalé ample per a que ajusti una mica més. Una flor de io-ios li dóna el toc de color!


Ahora que ya tenemos el frío aquí, apetece ponerse piezas de lana calentitas. Este chaleco se fácil de hacer y cómo la lana es gruesa se ha adelantado bastante. La parte de abajo es de punto de jersey y la parte de arriba un canalé ancho para que ajuste un poco más. Una flor de yo-yos le dá el toque de color!

6 comentaris:

Vero ha dit...

Si que con el frio dan ganas de ponerse a tejer y abrigarse. Tu chaleco esta precioso, me encanta el color.

El broche de yo-yos es una buena idea para decorar cualquier prenda lisa.

Saludos

Ana Salom ha dit...

I el patró d'on l'has tret? Em sembla una idea molt interesant!

Knit Family ha dit...

L'armilla la vaig fer sense patró improvitzant una mica, vaig fer l'amplada que volia tot recte a punt pla fins arribar a la sisa, un cop a la sisa vaig mimbar uns quants punts i vaig començar a fer canalé 3 del dret i 2 del revés fins arribar a l'escot, que el vaig fer en forma quadrada. El vaig cosir i tot rematat amb una passada de ganxet

Ana Salom ha dit...

Gracies per les explicacions! :)

Montse ha dit...

PilaAAAAR!

Molt xuli l'armilla. FELICITATS.

Montse ha dit...

¡Alsa que bé t'ha quedat! El detallet del io-ió és molt encertat, veig que t'has fet tota una experta. Un ptó.