divendres, 4 de desembre del 2009

+ bolsos

L'avantatge de quan tens moltes coses començades és que quan et poses a acabar sembla que produeixis molt. Això és el que m'ha passat a mi, que ahir em vaig trobar amb dos bolsos nous. Un per les labors, que l'he fet aprofitant l'intercanvi 15 x 15, així m'acompanyaran les companyes cosidores en les meves labors. I l'altre de passeig fet amb llana ja per l'hivern, i amb la decoració del cor de feltre.
La ventaja de cuando tienes muchas cosas empezadas es que cuando te pones a terminarlas parece que produzcas mucho. Esto es lo que me ha pasado a mí, que ayer me encontré con dos bolsos nuevos. Uno para las labores, que lo he hecho aprovechando el intercambio 15 x 15, así me acompañarán las compañeras cosedoras en mis labores. Y el otro de paseo hecho con lana ya para el invierno, y con la decoración del corazón de fieltro.

7 comentaris:

MONTSE ha dit...

SUPER GUAI!!
NO TINC PARAULES

eugenia ha dit...

Es una ideia estupenda. Petonets

Maite ha dit...

T'ha quedat xulíssim! És una bona idea aprofitar els blocs d'intercanvi....

Montse ha dit...

M'agrada el bolso d'hivern, el color i el detallet del cor. El bolso de labors una idea original, ha quedat molt bé.

Blanca ha dit...

Los dos son preciosos!!
Bss

Vero ha dit...

Muy buena idea!! me alegro de poder acompañarte con las labores!! Lástima que no nos vimos en creativa, yo habia ido el viernes. La próxima vez será, petonets

Anna S. ha dit...

Ostres quina gràcia!! També és molt maco l'ús que li has donat als blocs d'intercanvi, enhorabona!