dilluns, 12 de gener del 2009

Darrers treballs en pdx

Com a últims treballs amb pdx tinc el Sal 4 del Salcurs organitzat per Piluqui, es tracta d’una pràctica amb plàstic canvas, al ser un material rígid es poden fer construccions. L’exercici consistia en fer una capseta pels didals, la vam forrar amb feltre, i al ser translúcid es veu el color de sota. Es tracta d’un material interessant, no és més difícil de treballar que una altra tela, es poden veure altres treballs a Casa mia.
Encara no havia fet el post amb el muntatge definitiu del ABC de Nadal, finalment vaig fer un coixí que ha estat durant totes les festes al sofà de casa, ara ja és hora de retirar-lo fins al proper Nadal.

Como últimos trabajos en pdx tengo el Sal4 del Salcurso organizado por Piluqui, se trata de una práctica con plástico canvas, al ser un material rígido se pueden hacer construcciones. El ejercicio consistía al hacer una cajita para los dedales, la forré con fieltro, y al ser translúcida se ve el color de debajo. Se trata de un material interesante, no es más difícil de trabajar que otra tela ; se pueden ver otros trabajos en Casa mia. Todavía no había hecho el post con el montaje definitivo del ABC de Navidad, finalmente hice una cojín que ha estado todas las fiestas en el sofá de mi casa, ahora ya es hora de retirarlo hasta la próxima Navidad.

6 comentaris:

corapensa ha dit...

solo te falta la PA,para montar PE PA,jej,monisimo

Vero ha dit...

El cojin es precioso, y la cajita te ha quedado muy bien.

Ana Salom ha dit...

Gracies pel teu comentari! Per cert, les sabatilles les he fet amb uns patrons que tinc en un llibre japonés. T'interesa saber quin?

rosa ha dit...

Hola, hola, con el sal del toblerone no voy mal ... me cuesta hacer el px sobre lino (voy para mayor,je,je), hoy pondré la foto de la primera parte.
Y tu?, venga animate !!!

Lua ha dit...

Knit!!!
Primer de tot... et contesto la consulta que m'has fet al meu blog sobre el paper transfer...
Jo el vaig comprar a l'abacus!
Crec que el meu paper es de la marca epson, és un Transfer per inkjet, però segur que ho trobes amb altres marques... veuras que hi ha un dibuix d'una samarreta.. de fet és per imprimir i transferir l'imatge sobre teixit, saps? i has d'imprimir la imatge en efecte mirall!!!

ara jo et faig una consulta...jeje
Em pots dir on puc trobar aquestes plastics canvas ???? és suuuper xulu!!!

petons!

anais ha dit...

hola guapa,me encanta seguir tu blog y ver que de vez en cuando paseas por el mismo, ahora te he dejado un meme en mi blog...

http://costurerias.blogspot.com/2009/01/concurso-el-fuego-araque-de-mezclado-no.html

suerte