dijous, 8 de setembre del 2011

Quilt

M'agraden aquelles fotos dels quilts dels amish voleiant en un prat verd, però la realitat és una altra, sempre tinc problemes per fotografiar les labors sobretot les mitjanes-grans, problemes de persptectiva, llum, angle....aquestes són les fotos que he pogut fer d'un quilt que he fet amb tot de retalls que tenia per casa (el que s'arriba a acumular!!!), l'he personalitzat amb una etiqueta que he fet amb un tampó (noves experiències).....
 Me gustan aquellas fotos de los quilts de los amish volando en un prado verde, pero la realidad es otra, siempre tengo problemas para fotografiar las labores sobre todo las medias-grandes, problemas de prespectiva, luz, ángulo....estas son las fotos que he podido hacer de un quilt que he hecho con recortes que tenía por casa (lo que se llega a acumular!!!), lo he personalizado con una etiqueta que he hecho con un tampón (nuevas experiencias).....

4 comentaris:

mamiblues (Fina) ha dit...

Hola como estas?
Muy bien apovechado!!!
Besos.

Montse ha dit...

Algunes robetes les conec... molt xulo m'encanten els colorins.
L'etiqueta de tampó m'encanta, li dona el toc personal. Molt béeee!!!

Anònim ha dit...

Això és l'esència del patch, aprofitar tots els retallets!!!
M'encanta com t'ha quedat!!
Felicitats!!

beatriz ha dit...

Hacía mucho tiempo que no pasaba por aquí, perdí tu dirección en una de mis averías.
Me alegra haberte encontrado otra vez, sigues haciendo unos trabajos preciosos!

Tu cajón de imprenta me ha gustado mucho, yo ya terminé el mío (porque era mini)