dimarts, 16 de novembre del 2010

Un altre baby quilt....

Sento molt no poder passar a visitar a les companyes d'afició i seguir tots els sus progressos i les seves activitats, la veritat és que porto una temporada molt ocupada en moltes coses i em queda poc temps. Ahir finalment vaig acabar aquest baby quilt que vaig començar a l'estiu i això que quan fas una cosa per nens tens la pressió de que si no t'espaviles ja no estàs a temps. De fet és per una nena que ja té 5 mesos. Espero poder bloguejar amb més freqüència....

Siento mucho no poder pasar a visitar a las compañeras de afición y seguir todos los sus progresos y sus actividades, la verdad es que tengo una temporada muy ocupada en muchas cosas y me queda poco tiempo. Ayer finalmente acabé este baby quilt que empecé en verano y esto que cuando haces una cosa para niños tienes la presión de que si no te espabilas ya no estás a tiempo. De hecho es para una niña que ya tiene 5 meses. Espero poder navegar con más frecuencia....

7 comentaris:

eugenia ha dit...

No t'angoxis, al teu ritme, ja saps que sempre estem a prop. T'ha quedat fantastica. Petonets

Victòria ha dit...

T'ha quedat preciós. Segur que l'aprofita força temps. Petons.

Montse ha dit...

Tranquila no eres la única que vas a medio gas, yo creo que es que queremos hacer más cosas de las que podemos, el quilt precioso
Besitos

corapensa ha dit...

!Vaya trabajazo! debe de ser un bebe muy especial,preciosa; me alegre mucho verte en creativa

Montse ha dit...

Pilar!!

T'ha quedat molt mono. A veure si acabo el meu

Lolita Blahnik ha dit...

Te quedo preciosa!

Lua ha dit...

que bonic que t'ha quedat!!!! Són aplicades les corbes? no ho he fet mai...
jo també porto temps sense no visitar gaire els blogs, a veure si em foto les piles...
petons!