dilluns, 8 de desembre del 2008

Emmarcat!!!

Totes les coses necessiten un temps fins que arriben a estar publicades al blog, primer es prepara la labor i es fa, després s'emmarca ( com és aquest cas!), i finalment és fa la foto i es publica. A vegades hi ha coses que queden encallades en alguns dels passos i es poden tirar una temporadeta així, com "Home sweet home".
Al mes de juliol vaig començar aquest free de Glory Bee, el vaig brodar amb fil de lli rústic. Després el vaig enmarcat seguint els consells de Cristina i finalment arriba al blog mig any després.

Todas las cosas necesitan un tiempo hasta que llegan a estar publicadas en el blog, primero se prepara la labor y se hace, después se enmarca ( cómo es este caso!), y finalmente se hace la foto y se publica. A veces hay cosas que quedan paradas en algunos de los pasos y se pueden estar una temporadita así, como ha pasado con este "Home sweet home". El mes de Júlio empecé este free de Glory Bee, lo bordé con hilo de lino rústico. Después enmarqué siguiendo los consejos de Cristina y finalmente llega al blog medio año después.

5 comentaris:

Cristina ha dit...

Cuánto me alegro de haberte servido de ayuda !!! El 1º cuesta algo más... por ser el 1º, pero ya verás como cada vez te va a gustar más hacerlo.

Lua ha dit...

Preciós!!!! molt i molt maco!!!
M'encanta...home, sweet, home.. sona bé, eh???

Per cert, he fet un comment al meu propi blog explicant més o menys lo de les boles... ja em diras si t'ha servit d'ajuda, sino, m'ho dius i a veure si em puc explica millor...
petons!

RID ha dit...

Molt xulo...i l'armilla, una preciositat.
Petons

rosa ha dit...

Tienes razón, a veces (muchas) me disperso mucho, en el blog, en la cabeza ....
Muy chulo el sweet home .... como tu dices, todo tiene que tener su ritmo ....
Felices fiestas !!!
A ver cómo nos va con el toblerone!!!

MªÀngels ha dit...

Molt maco, queden tant bé els treballs un cop acabats, enmarcadets....

Un petonet.