divendres, 25 de setembre del 2009

Secrets d'atelier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Encara que sembli mentida he acabat el Sal "Secrets d'Atelier" amb moooooooooooooooolt de retard, suposo que les organitzadores sabran perdonar-me ( la veritat és que tinc un altre Sal més retrassat que també espero acabar-lo algun dia.) El sal el van organitzar "Las locas de la mesa camilla" i mirant els post antics podeu veure els que van fer les altres companyes de Sal.

Aunque parezca mentira he acabado el Sal "Secretos de Atelier" con muuuuuuuuuuuuuuuucho retraso, supongo que las organizadoras sabrán perdonarme ( la verdad es que tengo otro Sal más retrasado que también espero acabar algún día.) El sal lo organizaron "Las locas de la mesa camilla" y mirando los posts antiguos podéis ver los que hicieron las otras compañeras de Sal.

3 comentaris:

Anais ha dit...

A valido la espera. Tiene un montón de detalles.
Me encantó el mantel de las libélulas y me ha hecho mucha gracia la tela de base porque yo también tengo unos cuantos metros de la misma.

Gladys Creativa ha dit...

T'ha quedat molt alegre! amb totes eses combinacions de colors...
Més val tard que mai no?
Jo també el vaig fer pero tot molt rosa jajajajaja.
Petonets...

Vero ha dit...

Muy bonito!! No importa cuanto tardes sino que te guste como quede!