dimarts, 17 d’abril del 2007

Punts de llibre cap a correus

Ahir era el dia D que s'havien d'enviar els punts de llibre, i com ja comença a ser habitual vam quedar amb la Montse per fer la tramesa a correus, i fer la performance que diu ella. Anem a la plaça de darrera correus i fem la paradeta amb tot el material per fer-li unes fotos. Com que el dia va acompanyar, feia sol i no feia vent les vam poder fer amb llum natural que sempre queda millor.
Trobo que un cop feta l'estesa fa il·lusió perquè llueix més la feina.

El meu punt anava cap a Calafell i el vaig acompanyar de una carta i una rosa feta en feltre que no es ven bé de Sant Jordi, però té la intenció. Tot empaquetadet i cap a correus.









A la Montse li va tocar una mica més lluny, Maracaibo (Veneçuela) http://es.wikipedia.org/wiki/Maracaibo , i sempre es pot aprofitar per aprendre geografia, i promocionar Gaudi a l'estranger.

Ara ja tenim la feina feta, a veure de on ens arriben els nostres punts de llibre.

3 comentaris:

mitas ha dit...

No sabia que tenias blog y tampoco conocia tu e-mail, me llego tu envio el ¡¡¡Martes!!! pero como no estaba en casa no lo recogi hasta el miercoles, me gusto mucho, hoy he puesto la foto en mi blog, por cierto para ser primeriza en esto del patchwork te ha quedado muy bien ;-))

nela ha dit...

ayyyyyyyyyyyyyyy que no lo creo lo he visto antes que llegue.. es para mi y trae algo de Gaudi...ayyyyyyyyy ayyyyyy a revisar mi apartado todos los dias......

nela ha dit...

jajajajjaja promocionar a Gaudi a un arquitecto... yo amo Gaudi yo amo barcelona, y aunque yo soy minimalista, uno ha de quitarse el sombrero ante un señor como Gaudi... yo tengo en mi oficina de la universidad mi cartelera llena de postales de Guadi... y una maqueta de la sagrada familia...
ayyyy el lunes a primera hora voy al correo....
GRACIASSSSS