dijous, 26 d’abril del 2007

Llibre de labors

La Mercedes al seu blog ens feia una proposta de presentar algun llibre de labors que ens agradés per a que les altres companyes puguessin veure'l. Jo no en tinc gaires, però aquest m'agrada molt i el trobo molt pràctic, me'l va regalar la Montse pel meu aniversari.
La descripció bibliogràfica és:


Barden, Betty
La Bíblia del bordado. Barcelona: Océano, 2005. 256 p.


Recull més de 200 punts per brodar a mà. Té un sumari molt clar, els agrupa per categories i a més té la foto, que et permet buscar amb més facilitat.









Aqui veiem una foto del sumari.
Cada punt està explicat la seva realització i té també un dibuix amb esquema que indica l'ordre dels punts. Al final inclou unes normes general per preparar les labors, acabats..., glossari i índex alfabètic.

Hoy voy a inagurar la traducción (más o menos) de los textos de mi blog, sobretodo dedicada a mi compañera de intercambio Nuria de Zaragoza que sé que ha veces me lee.
El libro que he seleccionado es un regalo de cumpleaños, y me gusta sobretodo porque es muy claro visualmente , y te permite encontrar el punto que estas buscando con rapidez, a parte tambien incluye al final del libro explicación de técnicas y trucos (acolchado, relleno, remates...), todo muy bién explicado.


4 comentaris:

Mercedes ha dit...

No lo conocía. Este tipo de manual me recuerdan a los ficheros de las bibliotecas, claritos, claritos

Carmen ha dit...

Un WIP son las iniciales de Work In Progres.

Carmen ha dit...

Pues el libro está muy bien. Yo me compré uno cuando estuve la última vez de vacaciones en Zaragoza "Los puntos de bordado de la A a la Z", que te da unas explicaciones también muy sencillas. Ah y gracias por visitar mi blog.

anais ha dit...

Gracias por la traducción para las que somos un torpes con el idioma esto nos facilita mucho. El libro parece muy interesante, gracias por darlo a conocer.

Salu2