dilluns, 11 de juny del 2007

Bosseta d'olor arribada


Ja m'arribat la bosseta d'olor. L'altre dia tenia el paper de Correus i vaig anar corrent a l'oficina a buscar el meu sobre. Per l'olor ja vaig poder constatar que era la bosseta de l'intercanvi. Allí mateix vaig obrir el sobre i vaig veure la bosseta molt maca!!!!, amb la seva bosseta interior, i amb el detall de les flors d'espígol brodades amb cintes!!!, a més a més acompanyava la bosseta una nota amb el paper de conjunt i un joc de teles super xules que ja els hi estic buscant aplicació......Moltes gràcies per tot Rosa.
Ya me llegó la bolsita del intercambio, cuando la recogí en Correos su olor la delató. La bolsita tiene unas flores de lavanda bordadas con cintas, una bolsita interior para que no se desparrame la lavanda, y el detalle de un carrete de hilo en la cinta del cierre. Le acompañaban una nota a juego y unas telas muy bonitas a las que ya les estoy buscando aplicaciones. Muchas grácias Rosa, ahora ya puedo decir que tengo una obra made by Tieta Rosa

1 comentari:

anais ha dit...

Taguée !

pasate por mi blog, has sido taguée

http://costurerias.blogspot.com/

Salu2