divendres, 6 de juliol del 2007

Un altre llibre

Ja fa uns dies la Laura Patch, ens mostrava un llibre de cartonnage i una capsa molt xula que havia fet amb un paper decorat amb motius japonesos. Al mirar a Amazon les característiques del llibre, vaig veure que era de l'estil d' aquest que tenia a casa, la diferencia que aqui no fem servir normalment el terme cartonnage, normalment s'utilitza la paraula enquadernació o relligat encara que es tracti de de capses, porta-fotos etc.
En aquest llibre estan explicades les diferents tècniques pas a pas i detalla com fer les famoses cantonades, talls etc. També hi ha diferents objectes com porta-fotos, porta-cd, estoigs....i el que m'agrada més és que explica com decorar papers de forma fàcil i original amb diferents tècniques. Espero que us serveixi!!!!!


Hace unos dias Laura Patch, nos enseñó una caja muy mona que hizo de cartonnage, y un libro con mucha información sobre el tema. Mirando el contenido del libro vi que era parecido a uno que tenia en casa, pero como aqui se utiliza el termino encuadernación nos parece que es otra cosa. El libro Encuadernación, nos explica paso a paso como realizar cajas, carpetas, marcos de fotos etc. y nos da detalles de como hacer dobleces y puntas para que nos queden bién. Lo que más me gusta són las técnicas de pintar papeles que son muy originales y se pueden hacer en casa. Espero que la información os sea útil!!!







3 comentaris:

laurapatch ha dit...

Gràcies per dir-m'ho, avui miraré si el trobo. Amb aquest títol no l'hauria buscat mai. ¿Has fet alguna cosa?

Toñi P. ha dit...

Pues me alegro que te apuntes al intercambio de bolsos. Por favor, envíame tus datos a peytopeyto@hotmail.com.

El libro de encuadernación está muy interesante ahora estoy empezando a mirar estos temas y de scrapbooking. Intentaré subir un libro que me regalaron estos días.

Knit Family ha dit...

De moment l'únic que he fet, és pintar papers amb vegetals a manera de tampons, queden molt xulos.