divendres, 11 d’abril del 2008

Intercanvi de Sant Jordi


Finalment he tingut temps de fer les fotos i el post de la meva rosa i el llibre que hem va enviar la Toñi per l'intercanvi de Sant Jordi, la veritat es que he estat molt afortunada, m'ha fet un guarda-agulles, brodat amb fil matitzat. Anava acompanyat d'un punt de llibre també amb una rosa, una revista de bijuteria i unes boletes per a que hem comenci a introduir en el "mundillo", a veure que hem sortirà!!!!.
També aprofito per penjar la foto del que li vaig a Satautey, li he agafat la seva foto perquè m'ha agradat més.

Finalmente he tenido tiempo de hacer las fotos y publicar la entrada del regalo recibido en el intercambio de Sant Jordi. Tuve la suerte que que quien me hizo los regalos fue la misma Toñi que organizaba el intercambio. Mas que rosa eran varias rosas, un guarda agujas precioso bordado con hilo matizado y un botón de rosa, un marcapáginas también con su rosa, una tarjeta con rosas, y una revista de bisuteria con su caja de perlitas para introducirme en el "mundillo". MUCHAS GRACIAS TOÑI!!!!.
A mi me venia de Canarias y yo tenia que mandar a Canarias a Satautey, le mandé una libretita en cartonnage con su inicial con una rosa, y un libro de acabados para quilts, un mundo en el que se está introduciendo. Le he cogido "prestada" su foto porque con luz canaria ha quedado más bonita!!!!




6 comentaris:

RID ha dit...

Moltes gràcies per la tava visita i pel teu comentari, m'ha fet molta il·lu!!!
També m'agrada el punt de creu però el tinc més que abandonat, vaig a fer una ullada pel teu bloc, pel que he vist fas peces precioses...ens continuem visitant!
Petons i bon cap de setmana!

Satautey ha dit...

Me reitero en darte las gracias por todo.
Besos

MªÀngels ha dit...

Hola Pilar,

Quina il.lusió rebre un paquetet, amb una sorpreseta!!!!!

A mi m'agradaria apuntar-me a algun intercanvi, però em fa una mica de por fallar.

Un petonet.

Arlenne ha dit...

Así que te has enganchado a las canarias, jajaja.
Si es que eres muy querida, chiquilla!

corapensa ha dit...

!Que cosas tan bonitas os habeís intercambiado!,el proximo mke apunto, feliz semana

Montse ha dit...

Que bonic tot,la veritat és que agrada molt rebre però també regalar. ¿No?