dimarts, 16 de setembre del 2008

Rentrée


No he estat tants dies de vacances, però entre una cosa i l’altra m’ha passat el temps, espero poder començar a agafar el ritme. La veritat que aquest estiu no ha estat gaire productiu, m'hauré de posar les piles per anar acabant coses que m’han quedat a mitges i altres projectes que he anat trobant.
He trobat una eina que facilita una mica la tasca per a aquells que tenen blogs bilingües, es diu Opentrad, i encara que s’ha de retocar una mica t’estalvia de haver de tornar escriure tot el text. Serveix pel castellà, gallec, el català i l’euskera. Es pot traduïr tant textos solts com pàgines web.
No he estado tantos días de vacaciones!, pero entre una cosa y la otra me ha pasado el tiempo, espero poder empezar a coger el ritmo. La verdad que este verano no ha sido muy productivo, tendré que ir acabando cosas que me han quedado a medias y otros proyectos que he ido encontrando.
He encontrado una herramienta que facilita un poco la tarea para aquellos que tienen blogs bilingües, se llama Opentrad, aunque se tiene que retocar un poco la traducción te ahorra el tener que volver escribir todo el texto. Sirve para el castellano, el gallego, el catalán y el euskera. Se puede traducir tanto textos sueltos como páginas web, y permite también traducir los comentarios.

2 comentaris:

eugenia ha dit...

Benvinguda !!!!

la.lluna.d.abril ha dit...

Ostres!, quina eina més bona. Ja puc començar a praticar-hi
Una abraçada