dilluns, 17 de novembre de 2008

Creativa 2008


Ja tinc l'entrada per anar a Creativa!!!!, si no hi ha cap daltabaix divendres a la tarda hi aniré, hem passaré per l'estand de Filart a les 17h, hi ha una mini- convocatòria proposada per Paloma, espero que ens trobem moltes!!!!!!!!!!!!!
Ya tengo la entrada para ir a Creativa!!!!!!, si no hay ningún impedimento iré el viernes por la tarde, y pasaré a las 17h por el estand de Filart, que hay una mini-convocatória propuesta por Paloma, espero que seamos muchas!!!!!!

4 comentaris:

El rincón de Paloma. ha dit...

ens veiem divendres !!!!!

RID ha dit...

Ohhh! jo vaig estar divendres des de les tres fins que van tancar...
Com va anar la trobada?

Maribel-Embrujada del Patchwork ha dit...

Hola Pilar,
Me encantó conocerte el viernes.
A mi también me gusta mucho el punto de cruz y tus trabajos son preciosos.
Me gustaría enviaros por email el patrón y tutorial del guarda dedal que os enseñé en Creativa, pero no tengo tu email, te dejo el mío para que si quieres me dés el tuyo.

mimorsol@gmail.com

Muchos besos
Maribel

corapensa.mjose ha dit...

Ahi madrecita que pena no haberte visto,y mira que di vueltas con mi espoba a ver si te veia,pero na de na,nos vemos en la jaima