dimarts, 24 de febrer del 2009

Regals "hand made"

Aquests dies no tinc gaire temps per "navegar" i postejar, estic concentrada en esgarrapar minutets per aqui i per allí per posar-me al dia en tots els projectes que m'he liat, poc a poc a veure si els vaig acabant i tinc temps per presentar-los.
De moment aquest cap de setmana vam tenir festa infantil, i intentant seguir amb la política de regals "hand made", vam fer uns pejolls i decorar unes capsetes (pintar-les i enganxar material de scrapbooking) per tal de fer uns joierets adeqüats. Aquest és el resultat!!!!!

Estos días no tengo mucho tiempo para "navegar" y postear, estoy concentrada en sacar unos minutos de aqui y de allí para ponerme al día en todos los proyectos que me he liado, poco a poco a ver si los voy acabando y tengo tiempo para presentarlos. De momento este fin de semana tuvimos fiesta infantil, e intentando seguir con la política de regalos "hand made", hicimos unos colgantes y decoramos unas cajitas (pintamos y pegamos material de scrapbooking) para hacer unos joieritos a juego. Este es el resultado!!!!!









3 comentaris:

Vero ha dit...

Muy bonitos y originales!

Yo creo que ire a Sitges el viernes asi que no se si nos veremos.

eugenia ha dit...

Els collarets son maquissims i les caixes una cucada. Petonets

Núria Madurell ha dit...

Hooola!
M'alegro que t'agradi el projecte del 15x15!!
Si m'envies un correu t'inclouré a la llista.....
Petooons,
Núria