divendres, 20 de novembre del 2009

Pa verme.....quedao un poco más

Ahir Corapensa va passar per Barcelona, i vam tenir l'oportunitat de trobar-nos. Encara que va ser una trobada breu va ser fructífera, em va obsequiar amb un guardagulles amb una tela molt original i em va guardonar amb la chapa d'artista local. Ens va fer unes classes magistrals portàtils que jo a la tarda ja em vaig encarregar de dur-les a la pràctica. Per la consulta de la Dra. Pepa vam anar passant Eni, Ana Miranda, Montse no blog...Gràcies per tot Pepa!

Ayer Corapensa pasó por Barcelona, y tuvimos la oportunidad de encontrarnos. Aunque fue un encuentro breve fue fructífero, me obsequió con un guardagujas con una tela muy original y me galardonó con la chapa de artista local. Nos hizo unas clases magistrales portátiles que yo por la tarde ya me encargué de llevarlas a la práctica. Por la consulta de la Dra. Pepa fuimos pasando Eni, Ana Miranda, Montse no blog...Gracias por todo Pepa!

5 comentaris:

corapensa ha dit...

Jeje, si lo se cobro lo digo por "la consulta", casi podría poner un telefono de consultas,igual me hacía rica,o ¿Será mejor un telefono erótico?????
Me ha encantado estar con TODAS vosotras,he disfrutado muchísimo,gracias

eugenia ha dit...

Menuda artista esta hecha !!!! la Pepa es unica. Bss

Ana Miranda ha dit...

Lastima que no pudiera disfrutar más de vuestra compañia, fue tan rapido...Otra vez será. Un abrazo

la.lluna.d.abril ha dit...

Quines dones més feineres!!
Per cert he vist que estàs apuntada al SAL Travelling Stitcheries. Saps alguna cosa de com va?, l'Anna no em contesta els missatges. Ho tens tot apunt?
Si pots escriu-me
la.lluna.d.abril@gmail.com
Una abraçada

Montse ha dit...

Nuestro encuentro fué breve, a ver si en Creativa podemos estar más tiempo charlando.
Los regalitos muy chulos, besitos