dimarts, 1 de desembre del 2009

Creativa


Faltaba el meu resum de Creativa.... el dissabte vaig anar com a Knit (sense family) i hem paig poder dedicar a remenar, fer tallers i comprar algunes cosetes, el diumenge vaig tornar com a Knit Family i vaig poder mirar trens, peluixos i algunes cosetes de scrapbooking. Van ser unes visites profitoses, vaig fer el taller de les bosses ecològiques organitzat per Filart, i el taller de J.Martínez. No vaig poder participar en cap de les kdd perquè eren els horaris dels tallers, però vaig poder conversar amb Patricia Patchworck, Montse no blog, Maribel, Àngels, i vaig poder posar cara a la Pili, a la Júlia, i a la Terepachera,espero no descuidar-me ningú. La propera a veure si hi ha més sort!
Faltaba mi resumen de Creativa.... el sábado fui como Knit (sin family) y hemos paig poder dedicar a remover, hacer talleres y comprar algunas cositas, el domingo volví como Knit Family y pude mirar trenes, peluches y algunas cositas de scrapbooking. Fueron unas visitas provechosas, hice el taller de las bolsas ecológicas organizado por Filart, y el taller de J.Martínez. No pude participar en cabeza de las kdd porque eran los horarios de los talleres, pero pude conversar con Patricia Patchworck, Montse no blog, Maribel, Àngels, y pude poner cara a Pili, a Júlia, y a Terepachera,espero no dejarme a nadie. La próxima vez a ver si hay más suerte!

1 comentari:

Montse ha dit...

¡Hola guapisima! fueron muy extresantes los días pero aprovechados a tope
Besitos