dilluns, 28 de juny del 2010

La sort truca a la porta...

Hi ha vegades que sense saber com la sort truca a la porta!, aquest ha sigut el cas, normalment no m'apunto als sortejos perquè sempre hi ha molta gent i és difícil que et toqui. En aquest cas vaig deixar un comentari al blog de la Glòria perquè m'agrada passar a veure quines coses fa, sempre està molt al dia sobretot de coses que no s'acostumen a veure en altres blogs. Així que vaig tenir la sort de que em va tocar el llibre!!!!!, realment és un llibre molt maco, estan molt ben explicats els quilts i justament amb un estil que m'agrada molt. Que més es pot demanar!!! Moltes gràcies Glòria!!!!!!!!!!!!!!!!!. Hi si voleu més informació Material obsession
Hay veces que sin saber como la suerte truca a la puerta!, este ha sido el caso, normalmente no me apunto a los sorteos porque siempre hay mucha gente y es difícil que te toque. En este caso dejé un comentario al blog de la Gloria porque me gusta pasar a ver qué cosas hace, siempre está al día sobre todo de cosas que no se acostumbran a ver en otros blogs. Así que tuve la suerte de que me tocó el libro!!!!!, realmente es un libro muy bonito, están muy bien explicados los quilts y justamente con un estilo que me gusta mucho. Que más se puede pedir!!! Muchas gracias Glòria!!!!!!!!!!!!!!!!!. si queréis más información Material obsession








4 comentaris:

Montse ha dit...

Enhorabuena Pilar, la suerte hay que buscarla, me alegro que hayas sido tu la afortunada
Besitos

Maite ha dit...

uuuaaaalaaaaa! Quina sort! A veure quin quilt faràs.... ens l'ensenyaràs, oi?

Ptons!

Fils i robes ha dit...

Que bé! A veure quants quilts faras d'aquest regal que t'han fet!! Quina sort eh!!

Nanny ha dit...

¡¡Que buen apinta!!. ¿Lo aconsejas a una novata?. Quiero decir que si las explicaciones son aptas para mi pobre intelecto...
Un beso.