dimarts, 19 de juliol del 2011

A propòsit de .....Alias Grace

Normalment no comento els llibres que llegeixo, però una companya de feina que no té res a veure amb el món de les labors, em va recomanar aquest llibre. Es tractava d’un llibre de misteri basat en un assassinat real que va succeir a Canadà el s. XIX. Em va agradar la descripció costumista que feia de la vida quotidiana del s. XIX, i em va sorprendre la informació que apareixia sobre quilts. Fins i tot cada capítol està decorat amb un dibuixet d’un bloc d’un quilt que fa referència al títol del capítol.
Buscant referències, dins dels agraïments, vaig veure que havia consultat llibres que semblaven interessants com “Quilts and other bed coverings in the Canadian tradition”, “300 years of Canadian quilts”, “Ontario’s Heritage Quilts”. Per tant una bona i documentada lectura per a les quilters!!



Normalmente no comento los libros que leo, pero una compañera de trabajo que no tiene nada que ver con el mundo de las labores, me recomendó este libro. Se trataba de un libro de misterio basado en un asesinato real que sucedió en Canadá el s. XIX. Me gustó la descripción costumbrista que hacía de la vida cotidiana del s. XIX, y me sorprendió la información que aparecía sobre quilts. Incluso cada capítulo está decorado con un dibujito de un bloque de un quilt que hace referencia al título del capítulo.

Buscando referencias, dentro de los agradecimientos, vi que había consultado libros que parecían interesantes cómo "Quilts and other bed coverings in the Canadian tradition", "300 years of Canadian quilts", "Ontario's Heritage Quilts". Por lo tanto una buena y documentada lectura para las quilters!!

3 comentaris:

Magda ha dit...

Es molt interesssant això que expliques, segur que es una bona lectura per l'estiu.
Una abraçada Pilar, fa molt que no ens veiem

MAGICARTPERU... cositas hechas con amor ha dit...

Hola Pily, me encanto el bolso y todo lo q me enviaste...las telitas divinas, no tenia donde comunicarme contigo....he visitado tu blog, me gusta lo q haces....un abrazo y muchas gracias por todo

eugenia ha dit...

Moltes gracies Pilar, ho buscare. Petonets