divendres, 10 de gener del 2014

Nous propòsits per al 2014

Com cada començament d'any tenim nous propòsits que a mesura que passa el temps, l'acumulació de coses per fer, la manca de temps, altres coses que surten més prioritàries etc fan que moltes vegades no els puguem aconseguir. També perquè potser són massa ambiciosos per les nostres possibilitats. 
Un dels meus propòsits per aquest 2014 és participar en el màxim de projectes solidàris que es facin amb labors. Inicialment la idea era buscar un projecte per a cada mes, però a 10 de gener ja veig que és impossible. Quan trobi un projecte interessant el publicaré per si algú més s'hi vol afegir, i si algú en coneix algun i em vol informar així podré fer difusió. Així doncs... endavant, comencem amb la bufanda de la iaia!!!

Como cada comienzo de año tenemos nuevos propósitos que a medida que pasa el tiempo, la acumulación de cosas por hacer, la falta de tiempo, otras cosas que salen más prioritarias etc, hacen que muchas veces no los podamos realizar. También  porque quizás son demasiado ambiciosos para nuestras posibilidades.
Uno de mis propósitos por este 2014 es participar en el máximo de proyectos solidàarios que se hagan con labores. Inicialmente la idea era buscar un proyecto para cada mes, pero a 10 de enero ya veo que es imposible. Cuando encuentre un proyecto interesante lo publicaré por si alguien más se  quiere añadir, y si alguien  conoce alguno y me quiere informar así podré hacer difusión. Así pues... adelante, empezamos con la bufanda de la yaya!!!


1 comentari:

MARIA PILAR DE DIEGO SANCHEZ ha dit...

Hola, hace tiempo que no teniamos contacto. Espero que te encuentres bien, junto a tu familia.
Me parece muy loable tus interés por los proyectos solidarios. Yo llevo varios años colaborando con mis artículos artesanos en la asociación a la que pertenezco ww.laddraorg.com y es muy gratificante. Saludos