dijous, 4 de desembre del 2014

Cute stuff


 Fa temps que vaig comprar aquest llibre perquè em van fer gràcia els treballs en feltre que hi havia, però encara no m’havia decidit a fer res, em feia mandra treballar amb el feltre i la màquina de cosir. Finalment em vaig decidir ja que tenia bastants retalls de feltre  i al final han quedat graciosos!. Les cremalleres  bastant complicades de col·locar ja que el feltre és una mica gruixut, finalment ho vaig solucionar amb snaps de colors.

Hace tiempo que compré este libro porque me hicieron gracia los trabajos en fieltro que  había, pero todavía no me había decidido a hacer nada, me hacía pereza trabajar con el fieltro y la máquina de coser. Finalmente me decidí puesto que tenía bastantes recortes de fieltro  y al final han quedado graciosos!. Las cremalleras  han sido bastante complicadas de colocar puesto que el fieltro es un poco grueso, finalmente lo solucioné con snaps de colores.

1 comentari:

Montse ha dit...

Que bonics! i molt pràctics!
Una abraçada.