dimarts, 29 de desembre del 2015

Around the world

Nova aventura per al 2016, una proposta per a cada mes, viatjar a un país de mà de la costura i la literatura.
Normalment m'agrada llegir literatura de diferents llocs del món, principalment novel·les i biografia, ja que et permeten viatjar sense sortir de casa, i mirar les coses amb uns ulls que no són els teus.
Per altra banda també sento curiositat per labors que es fan arreu del món, encara que a través d'internet tot s'ha globalitzat bastant sempre queden tècniques que són més pròpies d'un lloc, que formen part de l'artesania local.
Durant cada mes intentaré viatjar a un país diferent, llegint un llibre, si pot ésser escrit per un escriptor del país escollit i practicar, encara que només sigui una mica, una tècnica de costura. No pretenc fer un estudi exhaustiu dels països, sinó divertir-me una mica viatjant. Algú s'apunta al viatge?

Nueva aventura para el 2016, una propuesta para cada mes, viajar a un país de mano de la costura y la literatura.
Normalmente me gusta leer literatura de diferentes lugares del mundo, principalmente novelas y biografía, puesto que te permiten viajar sin salir de casa, y mirar las cosas con unos ojos que no son los tuyos.
Por otro lado también siento curiosidad por labores que se hacen en todo el mundo, aunque a través de internet todo se ha globalizado bastante siempre quedan técnicas que son más propias de un lugar, que forman parte de la artesanía local.

Durante cada mes intentaré viajar a un país diferente, leyendo un libro, si puede ser escrito por un escritor del país escogido y practicar, aunque sólo sea un poco, una técnica de costura. No pretendo hacer un estudio exhaustivo de los países, sino divertirme un poco viajando. Alguien se apunta al viaje?