divendres, 21 de setembre del 2007

Sal Prunette i altres WIPS

Reconec que sóc un desastre per reconèixer on estan el límits de les meves possibilitats, aquí hi ha una mostra pública d'això que comento. He penjat aquesta foto per recordar-me que no hem puc liar amb més coses (en tinc unes quantes més al tinter, però no tinc ni temps de fer les fotos ni de penjar posts). El que hi ha dins el taler és l'objectiu 1 del SAL organitzat per Prunette, amb un disseny de Maumison de moment estic al dia, justet perquè demà ja penjen l'objectiu 2. Dins de la mateixa peça de roba, però a l'altre extrem tinc començat un detall a punt de creu disseny de Echevette que vaig pensant diferents aplicacions segons va passant el temps. No hi ha temps per aburrir-se!!!!!

En el bastidor tengo el objetivo 1 del Sal organizado por Prunette, justo a tiempo...porque mañana sábado ya pondrà el 2, se basa en un diseño de Maumison, a base de corazones y flores que encuentro original. Es mi primera participación en un SAL y de momento parece divertido. En la misma tela pero en el otro extremo (reconozco que no sé donde tengo los límites, yo empiezo y empiezo y pienso que ya lo acabaré) tengo un detalle pdx para un bebé diseño de Echevette. Prometo fotos mejores para el objetivo 2 del SAL.

8 comentaris:

Penélope ha dit...

Animo, que seguro que lo consigues! Yo nunca he participado en ningun sal, pero me parece una idea muy bonita.

Montse ha dit...

No t'amoïnis em sembla que ens passa a moltes,als blogs veiem tantes coses originals que ens engresquem i s'acumula la feina.
Jo també estic varis sals i ja veurem . . .

Arlenne ha dit...

Que diseño más bonito! yo tanbién me apunté en un SAL, que también es el primero, aunque ando retrasada tambien me hace mucha ilusión.

la.lluna.d.abril ha dit...

Hola
He organizat un intercanvi de tovallons per decoupage. Les instruccions estàn en el meu blog.
http://lallunadabril.blogspot.com
Ens veiem

MªÀngels ha dit...

Si que engresquen els sal, jo n'he vist de molt macos, però, em fa por comprometre'm. Sóc fatal!!! Tú al menys vas al dia!!!!!!!

Arlenne ha dit...

Seguro que andas con las orejas efrascadas en el segundo objetivo del MSAL, queremos verlooooo!
Si es tan bonito como el primero, va a quedar genial cuando los acabes todos.¿Ya sabes que será al final?
Besotes.

Carmen ha dit...

Ya tengo ganas de ver las fotos prometidas. Es una gozada eso de participar en un SAL.

eugenia ha dit...

sempre acabem lian-se mes del conte.No t'amoiniis