dimarts, 15 de gener del 2008

Últims treballs


De totes les coses que tinc entre mans, n'hi ha algunes que tenien plaç i que més o menys he pogut acabar. Per exemple el segón exercici del Salcurs, m'hauria agradat acabar-lo en una llibreta, però la manca de temps hem va obligar a fer la bosseta d'olor.
De la marató pdx, vaig aconseguir l'objectiu marcat, que era fer un dels costats del biscornú, esperaré a properes sesions per continuar-lo.
I les meves tassetes, de moment només tinc la primera, l'altra no l'he pogut acabar, a veure quan tindré una estona per acabar-la de muntar.

De todas las cosas que tengo entre manos he intentado hacer las que tenian plazo, como por ejemplo el segundo ejercicio del Salcurso, me habría gustado terminarlo en forma de libreta, pero me fué imposible por cuestión de tiempo.
También cumplí el objetivo de la maratón pdx de este fin de semana.A mi las maratones me van bien para colar caprichos en medio del montón de cosas que tengo empezadas, este biscornú me hacia gracia hace tiempo pero no encontraba el momento para hacerlo, ahora espero tenerlo acabado en tres maratones, de momento el objetivo de esta semana que era hacer uno de los lados lo he conseguido, ahora lo dejaré descansar hasta la próxima maratón. He variado el color de los hilos por aquello de aprovechar los que te van quedando, y encuentro que aunque el resultado no me desagrada, me gusta más en la tonalidad lila-violeta original.

De las tacitas que tenia en proyecto sólo he terminado la primera, la segunda la tengo a medias, a ver cuando la puedo terminar.



10 comentaris:

Montse ha dit...

Nena,quina casualitat tinc a mig fer una taceta des de abans del Nadal i menys la roba de floretes he fet servir les mateixes robes que tu, els quadrets vermells i les ratlles. T'ha quedat molt mona.

Karyne ha dit...

Pues bellos todos los trabajos!!!! Yo ando muerta por ahcer una de esas tazas... Un besito, Karyne

Anònim ha dit...

Ains la taza!!!
Mucho me temo que acabaremos todas con una ^-^
Besos
Ana

Toñi P. ha dit...

Yo también tengo varias tacitas cortadas. La primera no me quedó muy bien, a ver si me animo a terminar las otras. Besos

Blanca ha dit...

La tacita te ha quedado muy bien.
Un saludo

Arlenne ha dit...

Me alegro mucho de estar por aquí otra vez, veo muchas cosas bonitas,
un placer para la vista, seguimos en contacto. Un besote muy grande, amiga.

eugenia ha dit...

Hola !!
te puc fer una pregunta??
Com has farçit l'ansa de la tassa?

Knit Family ha dit...

L'ansa de la tasseta la vaig omplir amb una miqueta de buata que la vaig fer entrar amb la punta de les tisores.

eugenia ha dit...

El patró dels seients els he dibuixat amb el seient de la cadira i l'he aumentat uns centimetres per poder pasar una goma, asi queden ven agafats.

Patricia ha dit...

Hola Knit sóc Patricia la amiga de la Montse. He vist que m’has afegit al teu apartat “Segueixo la pista a…”, com que m’ha agradat, jo t’he col·locat a la meva pàgina a on diu “Webs y webblogs interesantes.” A reveure

www.patricia-patchwork.com