dilluns, 24 de novembre del 2008

Cap de setmana "creatiu"


Divendres a la tarda, visita a la fira Creativa, on vaig poder comptar amb la companyia de la Montse, de la Calaixera. Potser vaig trobar a faltar alguns dels stands de l’any passat, però sempre ens queda el de Filart que fa de punt de trobada de tot el món blogueril. Allí vam coincidir a la trobada de la tarda l’Anna i l’Àngels (no els hi quedava un altre remei!!!!), Montse, Eugènia, Cristina, Maribel, la Vero, la Montse (no blog), espero no deixar-me ningú, que m’ho digui!!!!, em va agradar molt poder conèixer personalment la gent que llegeixes!!!!, llàstima de no poder estar a totes les trobades, el reportatge d’Anna O.P., és molt extens.
Dissabte matí, abans de passar per l’entrega de premis de Fil d’Or vaig fer una repassada a l’exposició "L'art de la supervivència: les veus de la resistència de les dones xilenes", quilts amb missatge polític, que encara que estan confeccionats amb materials senzills, desprenen un gran sentiment.


Després cap a l’entrega de premis al 2n concurs de patchwork de Fil d’Or, a tope de gent!!!!, quasi no es podia ni circular.













A més a més va coincidir amb cap de setmana de marató pdx, per aquest cap de setmana vaig començar un motiu nadalenc que es tracta d’un free The Prairie Scooler, així és com el tinc de moment.










Viernes por la tarde, visita a la feria Creativa, donde pude contar con la compañía de Montse, de la Calaixera. Quizás eché de menos algunos de los stands del año pasado, pero siempre nos queda el de Filart que hace de punto de encuentro de todo el mundo blogueril. Allí coincidimos al encuentro de la tarde Anna y Àngels (no se los quedaba otro remedio!!!!), Montse, Eugènia, Cristina, Maribel, Vero, Montse (no blog), espero no dejarme nadie, que me lo diga!!!!, me gustó mucho poder conocer personalmente la gente que lees!!!!, lástima de no poder estar en todos los encuentros, el reportaje de Anna O.P., es muy extenso. El Sábado por la mañana, antes de pasar por la entrega de premios de Fil d'Or hice una repasada de la exposición "El arte de la supervivencia: las voces de la resistencia de las mujeres chilenas", quilts con mensaje político, que aunque están confeccionados con materiales sencillos, desprenden un gran sentimiento. Después hacia la entrega de premios del 2º concurso de patchwork de Fil d'Or, a tope de gente!!!!, casi no se podía ni circular. Además coincidió con fin de semana de maratón pdx, este fin de semana empecé un motivo navideño que se trata de un free The Prairie Scooler, así es como lo tengo de momento.

7 comentaris:

Eva ha dit...

Puedo pedirte que me envies una foto de la que tienes que sale una amiga mia y me gustaria poder enseñarsela ya que no sabe que esta ahi...
Es la foto de fil d' or la del grupo general.
Gracias.
Eva

Anònim ha dit...

Hola guapa soy Montse (no blog)me encanto conocerte, fue una experiencia muy bonita,a ver si en Sitges organizamos una quedada más amplia y para esas fechas ya tengo blog. He estado viendo que en el blog de Vero te enseña adornos de Navidad con yo-yos, donde yo voy a clase de Patchwork el año pasado hicieron un panel con un arbol de navidad. Si lo quieres ver ves a la pag. web de Fet a Ma y en en catalogo de Kits apartado Navidad tienen una foto. Un beso
Montse

eugenia ha dit...

Hola Pilar !!!
veig que has tingut un cap de setmana mogudet, el millor del creativa; la trovada !!! tenim que tornar a repetir-la. Petonets

Natacha ha dit...

He visto que fue genial, en otros blogs también comentan. Yo me perdí la de Madrid, a ver el año que viene...
Un beso, preciosa
Natacha.

Anna Orduña ha dit...

això de dir que no teniem més remei!!! va ser un plaer poder estar amb vosaltres, encara que només fos una estona.
quan puguis passa'm el teu e-mail per enviar-te la foto de la trobada. (info@filart.es)
ptnts, anna

Montse ha dit...

Que bé t'ha quedat el reportatge fotogràfic. Aquest any la Creativa ha estat diferent, la trovada molt bé i la teva companyia fantástica.
Un ptó.

Anna S. ha dit...

A mí m'hauría agradat anar veure la de Fil d'Or. Un altre día serà. Va ser una llàstima que no haguerem pogut coincidir en el día.