dimarts, 21 de febrer del 2017

Els 3 beneficis de la meva Challenge 2017


A aquestes alçades de l'any i encara no he presentat la meva Challenge pel 2017, això no vol dir que no ho estigui intentant. Si l'any passat vaig estar viatjant amb les labors i les lectures, per aquest any tinc un propòsit una mica més senzill : es tracta de reduir el stock de material que tinc acumulat omplint caixes i bosses. Aquesta proposta a priori em sembla que té tres beneficis:

1) Guanyar espai. Amb una mica de sort aconseguiré eliminar algunes de les bosses de plàstic o roba que acumulen material ; amb molta sort buidaré algunes de les caixes que tinc plenes de roba.
2) Practicar una mica de zero waste, revaloralitzant els material que ja tinc, evitant el consum innecessari i reciclant altres peces de roba per donar-li una altra vida.
3) Exercitar la ment, buscant projectes que s'adaptin al material que disposo.

El punt de partida al mes de gener era de 15 kilograms de material, però sóc conscient de que hi ha projectes  que requereixen molt de temps i consumeixen poc material. Anirem veient com prospera la challenge


A estas alturas  del año  y aún no he presentado mi Challenge para el 2017, esto no quiere decir que no lo esté intentando. Si el año pasado estuve viajando con las labores y las lecturas, para este año tengo un propósito algo más sencillo : se trata de reducir el stock de material que tengo acumulado llenando cajas y bolsas. Esta propuesta a priori me parece que tiene tres beneficios:

1) Ganar espacio. Con un poco de suerte conseguiré eliminar algunas de las bolsas de plástico o ropa que acumulan material ; con mucha suerte vaciaré algunas de las cajas que tengo llenas de ropa.
2) Practicar un poco de zero waste, revaloralitzando los material que ya tengo, evitando el consumo innecesario y reciclando otras prendas de ropa para darle otra vida.
3) Ejercitar la mente, buscando proyectos que se adapten al material que dispongo.

El punto de partida al mes de enero era de 15 kilogramos de material, pero soy consciente de que hay proyectos  que requieren mucho tiempo y consumen poco material. Iremos viendo como prospera la challenge